Els reis macs de Lorien



Tot i la meva extensa carta, els Reis, en sa magnànima majestat, han fet el que han volgut —com sempre; ja ho té, això, la reialesa—, el que els ha donat la «reial» gana, i m'han portat:

  • el primer volum de l'Obra Completa de Palau i Fabre —dues vegades; per tant, Llibreter, l'hauré de canviar perquè... és que ja el tinc!
  • els dos primers volums de l'obra completa de Salvador Dalí —es veu que els Reis consideren que a la meva grisa vida grisa li convé un toc d'excentricitat—, que apleguen els textos autobiogràfics, que crec que ja dec haver llegit però que em farà gràcia de tenir en un parell de «volumets»
  • un pack amb, penso, algunes de les millors pel·lícules de Woody Allen —que també té alguna cosa d'excèntric. Hi trobo a faltar, però, Annie Hall, Hannah and Her Sisters i Crimes and Misdemeanors, i, és clar, la versió catalana, encara que sigui amb la veu del gran Joan Pera
  • un ratolí escuat per a l'ordinador —i les piles, i les piles!
  • els inevitables calçotets
  • i mitja dotzena de plats de colors —potser perquè rebostegi més sovint.

Els llibres de la llista, que ja arrossego des de fa uns quants anys..., ai, els aniré comprant a poc a poc...

2 comentaris:

  1. Home, jo ja intuïa que els reis mags eren d'algú, més que d'algun lloc. El que ignorava és que fossin de Lorien.
    Palau i Fabre sabies que cauria, eh!

    ResponElimina
  2. Els dos voluments del Dalí estan força bé...

    Ara no et deixis bigotis, eh????

    ResponElimina

Digues, digues...