Saló del Llibre (2)

L'altre dia vaig penjar una críptica protesta sobre l'absència de blogs literaris en català al web del Saló del Llibre de Barcelona. El Llibreter, en Subal i Tirant al cap també n'han parlat.

A més, alguns lectors d'aquest blog m'han fet saber que han enviat correus electrònics de protesta als «responsables» del nyap.

L'E., per exemple, que em fa arribar una còpia del seu missatge:
«Benvolguts,

»M'agradaria saber qui ha estat l'autor/a de la pàgina dels vostres blogs recomanats. Voldria felicitar-lo per la seva ignorància sobre l'existència de diversos blocs en català, d'una gran qualitat tots ells, que cada dia ens aporten noves propostes editorials i literàries molt interessants.

»Rectificar és de savis.

»E.»
I de la resposta que ha rebut —que no copio per pietat.

En fi, que sembla que els «savis» volen esmenar l'«error»...

2 comentaris:

  1. patrocinadors inclosos?

    ResponElimina
  2. Ens deixes amb la mel als llavis: copia la resposta, per favor!!!
    Jo també he escrit els "organitzadors" per queixar-me'n. Per cert que a Vilaweb s'han fet ressò de la protesta de la blocosfera, i misteriosament han desaparegut TOTS els blocs recomanats de la web del Saló. Blocaires al poder!

    ResponElimina

Digues, digues...